mandag 30. april 2007

Aleine i Trondheim

Håvard er i Spania på skoletur, så eg har god tid til å utforske internett. Så no har eg laga både ein blogg, og ei bryllupsheimeside. Det har jo blitt så populært i familien med blog, så vi tenkte vi skulle prøve det vi også. Så får vi sjå etter kvart om vi finn på så mykje å skrive om. Og om nokon gidder å lese det...

I ettermiddag drar eg til Bergen for å helse på Jona. Det gleder eg meg til. Eg skal berre plante nokre ripsbusker først. Det går i hage for tida. No har eg planta til sammen 14 meter hekk, så vi håper vi ser litt mindre til naboene etter kvart :o)

3 kommentarer:

arnedro sa...

Velkomen etter blant alle oss kule ungdomane som held på og bloggar.

Nils Ingar sa...

velkommen!! jada, ikkje dåli med bryllupsside, litt tvilsomme reklama kanskje... menmen

Marie sa...

Gratulerer med blogg!
til Håvard: Ha det veldig fint i Spania, og pass deg for Spanjoler med handlevogn! :)