søndag 6. mai 2007

Bergen




No har eg vore ein tur til Bergen og helsa på Jona. Det er stas å bli tante, berre synd han bur så langt unna. Han har akkurat blitt seks veker, og har allerede utvikla god smak - han liker å danse til Vamp :o)



Eg rakk også å få med meg 30-års dagen til pappa Eivind, og dagen vart behørig feira med hageselskap. Sidan eg knapt har vore i Bergen før trur eg det alltid er sol der. Det var kaldt å komme tilbake til Trondheim etter tre dager med shortsvær :o) Men eg kan i alle fall informere om at den siste snøen forsvant fra hagen medan eg var i Bergen.
















7 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer med blogg! -vi har hatt eit 3 sekunders familieråd, og funnet ut at vi ikkje vil lage blogg.. vi held oss til gode gamle album, som kan beundres i gjøasvei 46.. ellers kan vi melde om 8 grader og regn fra alle kanter i Bergen...
-catharina-

Anonym sa...

Fine bilder av Jona! skal sjekke ut bryllupssida no...

Anonym sa...

Ja, sida saa grei ut den, kom ikkje noko reklame opp. MEN dere maa jo ha eit sOtt bilde av dere to!!! Det er jo pri 1!!!

Anonym sa...

det blir sikkert eit bilde etter kvart. Men vi har ikkje så mange bilder av oss to, i alle fall ikkje i noko anna enn flekkete arbeidsklær... Og for øyeblikket er Håvard i Spania, så det er litt vanskelig å ta bilder.

Anonym sa...

Til Catharina: Naa er ikke Blogg en form for fotoalbum, men en slags dagbok. Som ,til Arne, ikke er et nytt fenomen, heller veldig gammalt. Blogging begynte for 10 aar siden!
Men artig at dere har begynt. Jeg har dessuten avlagt en ed paa at jeg skal vaere veldig snill med alle i bryllupet, selv med helskjegg! Saa ta det fullstendig med ro Cecilie!

Anonym sa...

til simon: mine album fungerer som en slags dagbok!
-ellers så bryllupssiden bra ut, bortsett fra bilder, og ønsker på ønskelisten...
-catharina-

arnedro sa...

Til Catharina. No har du jo ein haug med bloggar du kan skrive på. Her var det mange flotte bilete av mamma, Jona og tante Marit. Når eg skreiv det siste så fann eg jo ut at "tante Marit" kling som ein svært kjent kombinasjon.