søndag 17. juni 2007

Huset vårt


Eg har jo lova for lenge siden å legge ut nokre bilder fra huset, for som enkelte har lagt merke til vart dei første bilda eg la ut sensurert :o)
Her er nokre bilder frå kjøkken og stue. Mangler berre litt lister og stikkontakter...











Her er huset i (den svært lille) skogen. Viss dere ser godt etter kan dere se at altanen er malt!







Her er det muring av parkerings- plass. Håvard synes eg er svært søt på desse bildene :o)





I helga var Håvards foreldre her og hjalp til. Her blir det dørkarmer til dodøra.

4 kommentarer:

Vidar Andersen sa...

Ser bra ut dette! Godt jobba!

Catharina, Eivind, Jona, Cecilie og Sondre sa...

Ser sykt fint ut!! -men lister har jo ingen hast, det mangler vel fortsatt noen på drøpping.. gleder oss til å komme opp å se!

Anonym sa...

Nå er det på tide jeg tar en tur opp dit, tror jeg. Det har skjedd store forandringer siden sist jeg var der. Det der blir rett og slett et knallbra hus!

Anonym sa...

Ja, her var det mange flotte bilete frå huset. Det er jo bra i mange rom allerede. Til Catharina: Kvar skulle det mangle lister her, trur berre det er tomme rykter.